Retourneren

Retourneren

We willen dat u volledig tevreden bent met uw bestelling. Mocht er toch iets niet passen of niet naar wens zijn, lees dan de volgende instructies voor een soepele retourzending:

Algemeen retourbeleid

Stuur de goederen in de originele verpakking, ongebruikt en in perfecte staat (met uitzondering van klachten) naar ons terug.

Let op: Retourneren of ruilen is niet mogelijk indien:

  • De originele verpakking ontbreekt.
  • het originele label is verwijderd
  • het artikel is niet in een nieuwe, ongebruikte staat

Klachten

Neem bij klachten contact met ons op voordat u het artikel retourneert . Wij informeren u dan over de retourprocedure.

Uitgesloten van ruilen en retourneren:

  • Op maat gemaakte producten / speciale bestellingen
  • Gedragen panty's (zelfs met geopende verpakking)
  • Versleten ondergoed of soortgelijke artikelen

Wij vragen om uw begrip.

Retourneren via klantaccount (selfservice)

Om uw retourzending snel en eenvoudig te regelen, kunt u deze ook rechtstreeks in uw klantaccount aanmaken :

Zo werkt Shopify Self-Service:

  1. Meld u aan bij uw klantaccount met het e-mailadres dat u bij uw bestelling heeft opgegeven.
  2. Ga naar “Mijn bestellingen” .
  3. Selecteer de juiste volgorde.
  4. Klik op “Retourzending aanvragen” .
  5. Volg de instructies in het systeem.

Let op: Als deze functie niet wordt weergegeven tijdens uw bestelling, neem dan rechtstreeks contact met ons op.

Belangrijke informatie over retourverzendkosten

Wij bieden onze producten aan tegen bijzonder lage prijzen – met een bewust zeer kleine marge .

Daarom is ons model:

  • Lage prijzen voor alle klanten
  • ❌ Geen gratis retourzending

Omdat retourzendingen bij ons zeldzaam zijn, profiteert u van blijvend lage prijzen.

👉 Raadpleeg ook onze algemene voorwaarden voor meer informatie.